دانیالدانیال، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

DANIAL

معرفی داداش جونم

1392/6/8 16:11
نویسنده : DONYA
172 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من خواهر آقا دانیال هستم و داداشم رو خیلی دوست دارم تو خونه هم

صداش می زنیم علی و بعضی وقت ها علی رضا از خود راضی چقدر اسم شد....خنده خوب

دیگه از این بگذریم از فضولیهای داداشم بگمساکت

والا نگم بهتره .......تعجبقهقهه  ...... وحشتناک فضول...... از اینم بگذریم

حالا بریم سر یه چیز ناراحت کنندهناراحت (مریضی)گریه آخه داداش جونم مشکل

روده ای داره اما کمی بهتر شدهچشمک ولی دکتر بهمون ضد حال زدتعجبناراحت گفت: اگه

تا این موقع خوب نشده (چون کمی زیادی رفتیم پیش دکتر) شاید دیگه خوب

نشه.گریه ولی ما تمام سعی مون رو می کنیم بخاطر اینکه الان داداشم ماشالا

بهتر قبلهچشمک شما هم دعا کنیدقلب

خوب دیگه از این حالم بریم بیرون

سنش رو که براتون نوشتن . وزنشوکه نمی دونمخندهتعجب

دیگه چی مونده؟؟؟؟؟سوالمتفکر

نمی دونموقت تمام

آخ یادم رفت بگمآخ

نظر یادتون نره به من زنگ بزنبازنده

وگرنه من و داداشم باهاتون قهر میشیمقهرشیطان

دیگه تا بعد

بای بای بای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به DANIAL می باشد